vrijdag 8 maart 2013

Starten van een webwinkel

Vandaag van start gegaan en online gezet van webwinkel.

Het was nogal een opgaaf om een naam voor mijn webwinkel te bedenken, maar uiteindelijk is het mij dan toch gelukt. Namelijk ''www.slotgigant.nl

De winkel moet nog wel aangevuld worden met artikelen, dus heb mij voorgenomen om dit zo snel mogelijk te doen.
Het is de bedoeling om een compleet pakket aan te bieden, met veiligheidssloten, veiligheidsbeslag, veiligheidscilinders, montage werkzaamheden voor de regio Amsterdam en veel meer artikelen.
Bij deze zijn suggesties meer als welkom.

De webwinkel is een verlenging op mijn werkzaamheden die ik al jaren uitvoer.
De werkzaamheden zijn het openen van sloten zonder schade voor klanten die bijvoorbeeld sleutels kwijt zijn of een andere reden dat ze het huis niet meer in kunnen.

Tot mijn verbazing zijn de meeste huizen slecht beveiligd tegen het dievengilde.
Na een inbraak gaan de meeste mensen het huis beter beveiligen.
Ook hierin gaan we adviseren.

Klein overzicht van veiligheidsartikelen.


Bovenstaand artikel (veiligheidsdeurbeslag met anti kerntrekbeveiliging ) dit is bedoeld dat je de kern van een cilinderslot er niet uit kan trekken.

Mocht hierover nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Slotgigant



1 opmerking: